31 lokakuuta 2010

Joulujuttuja!

Vihdoinkin saatiin ostettua olohuoneeseen matto, jes! Matto on Ikeasta ERSLEV-mallinen ja kokoa sillä on huikeat 180cmx250cm. Hintaa olisi tuollaisella oikeasti 399kr, mutta koska se oli 2. luokan tuote, niin se oli halpaan hintaan 199kr! Näin pienistä asioista voi pieni ihminen iloita vaikka kuinka paljon. :D 
  Matto on tosi kiva ja se on kyllä ihan hyvälaatuinen. Matot kun (ainaki minun mielestä) tuppaavat olemaan aivan hirvittävän kalliita. Vähän hienommista matoista saakin pulittaa monta sataa euroa. Minun mielestä se nyt vaan yksinkertasesti on ihan liikaa. Onneks olin kärsivällinen niin löytyhän se edullinen matto lopulta.
 Jokos muille on tullu joulufiilistä? Mie oon ihan liekeissä ja odotan joulua jo ihan malttamattomana. Ikean sivuilta bongailin vähän joulujuttujakin, ihanaa! No okei, nyt on vielä lokakuu ja jouluun on vielä.. Noh, vähän aikaa. Mutta kukaanhan ei oo kieltäny, etteikö joulukoristeita sais ottaa jo esiin, eihän?
 Tämä FENOMEN-kynttilä on 15cm korkea, 15 kruunun hintainen ja palaa 45 tuntia. Tällaisia haluan vaikka kuinka monta! Minun joulu on aina täynnä kultaista ja hopeaa. Punainen on minusta ehoton joulun väri, mutta mie karsastan punasta niin paljon minun oman kodin sisustuksessa, että vietän vanhempieni tykönä sitten punaista joulua.
 SNÖRIK-piparkakkumuotteja saa Ikeasta 6 kappaletta 39 kruunulla. Haluaisin laittaa niitä paksuista satiininauhoista roikkumaan vaikkapa kattokruunuun. Täällä Rovaniemellä on tänään satanut jo monta senttiä lunta ja ulkona alkaa olla jo kinoksia. Aivan huippua, olen tosi fiiliksissä! Pakkasta on vain 1 aste, toivottavasti siis lumi pysyy vielä ainakin huomisen maassa. Ihanaa vaikkakin vähän aikaista joulunodottelua kaikille! (:

Ei kommentteja: