03 huhtikuuta 2011

Kiire kiire kiire!

Tännään oli päivä täynnä toimintaa - nyt pitää oikein yrittää rauhottua ja hengähtää vähän, huhhuh. Aamupäivällä lähetiin pikkusiskoni M:n kanssa Tornion kauppakeskukseen ja samalla vietiin isi ja Lauri minun HoO-siskon perheen tykö. Kauppakeskuksessa käytiin kattelemassa vähän meikkejä ja vaatteita, mutta empä mie ostanu muutaku luita koiralle Cittarista.
Mulla on muuten uus laukku, jee! Yves Rocherilta oli saanu tillaajalahjaks tuomosen, eikä siskolla ollu sille käyttöä, joten minä sain sen ;) Se ei oo melkein vaan just sen värinen ja kokonen mitä oon ettiny - kastanjanruskea ja niin iso, että kannettava mahtuu sinne. Siinä on vaan yks miinus: siinä ei oo sisätaskuja. Noh, kukaanhan meistä ei oo täydellinen, vai mitä?
Kauppakeskuksen jälkeen käytiin Turkinpippurista hakemassa vähän ruokaa. Mie söin salaattikebabia, johon valittin valkosipulikastikkeen. Tosi hyvvää ruokaa, mutten taaskaan muistanu sanoa, etten halua tuota sinihomejuustoa. Sinihomejuusto ei oo pahaa, mutta en vaan halua sitä minun salaattiin. Sitte pittää jättää tuosta aina nuo paprikat syömättä ku ne maistuu vaan sille homejuustolle.. Minä ja minun hyvä muisti, arg! :D
HoO:n koira Lumi ja minun Iines kerranki malttoivat pysyä paikalla just sen aikaa, että sain räpsittyä pari kuvaa.
2 x ♥
Iineksen barffaus on kyllä minusta lähteny ihan hyvin käyntiin. Oon syöttäny sille lähinnä porkkanaa ja raakaa jauhelihaa sekä vähän luita, mutta nyt toin ruokavalioon mukaan nuo isot rustoluut. Torniossa on ennen ollut HaukkuHalli, jossa on myyty halvalla erilaisia luita koirille (10 kg:n kertasatseja). Nyt tuota kauppaa ei ennää oo, joten kaikki luut pittää ostaa nyt marketista - ellei sitten jollain oo tietoa semmosesta eläinkaupasta ja mie oon eläny pimennossa?
Ainakin näytti maistuvan ;) En oo kyllä kovin hyvin seurannu että pissaako koira enää yhtään verta, mutta ens viikolla pitää paneutua asiaan oikein kunnolla. Toivottavasti (taas te kaikki ihanaiset siellä - sormet ristiin!) sillä nyt lähtis koko pissatulehus pois ja koira paranis, niin ei tarttis alkaa pelkään mittään vakavaa.

Ei kommentteja: