15 heinäkuuta 2011

Ouluun. Oulussa. Oulusta pois.

Helou! Mulla tuli tiistaina ns. äkkilähtö Ouluun joten en oo ehtiny oikeastaan mitään postailemaankaan. Eilen illalla tultiin takasin, vaikka mulla ois haluttanu jäähä vielä ainaki yheks päiväks (Stockmann jäi kiertelemättä, en päässy Edeniin uimaan ja leffassakin olisin halunnu käyä..) Oulussa käytiin kattomassa tuttuja ja mulla ois hinku lähteä kohta uuestaan.. Ai miten niin tuo Laurin nahkatakki on mulle liian iso?
Keskiviikkoiltana(/-yönä) käytiin ajelemassa autolla pitkin poikin Oulua Laurin ja sen kaverin kanssa. Nallikarin rannalla sijaitsevasta tornista (majakasta?) pällisteltiin ympärillä näkyvää merta ja näpsittiin vähän kuvia.
(Joku oli uskaltautunu hyiseen veteen!)
Minä palaan takaisin asiaan vielä tänään - huomasin nimittäin kalenteria selatessani, että hupsista keikkaan on jääny yli viikolta salipostaukset tekemättä!
Hellurei ja hellät tunteet!

Ei kommentteja: