17 syyskuuta 2012

Very Inspiring Blogger Award

Tämän tunnustuksen sain isosiskoltani HoO:lta
1. Linkitä tunnustuksen antaja.
2. Liitä tunnustus blogiisi.
3. Kerro 7 asiaa itsestäsi.
4. Jaa tunnustus eteenpäin 5 bloggaajalle.
5. Ilmoita heille.
1. Minusta on ihana kun sataa vettä ja on syksy.  
Okei, koiran käyttäminen vesisateessa ulkona ei oo meikäläisen lempparijuttuja, mutta on jotenkin niiiin ihana syksy!
2. Uskon, että pystyn saavuttamaan elämässäni juuri ne asiat, mitä haluan.
3. En osaa leipoa leipää.
4. Pystyn heräämään joka aamu siihen aikaan, mihin nukkumaan laittaessani päätän herätä. 
Siis ilman herätyskelloa. Noin 5-10 minuutin heitolla. 
5. Oon alkanu taas seuraan BigBrotheria, se koukuttaa.
5. Juttelen koiralleni joka päivä, varsinki jos olen sen kans kahestaan kotona.
6. Oon suunnilleen naimisissa minun kalenterin kanssa.   
Jos sen hukkaisin, niin joutusin varmaan hullujenhuoneelle vähäks aikaa selvitteleen pääkoppaa. Älä mee koskaan hukkaan, jooko!
7. Tällä hetkellä minun lemppariruokaa on lohikeitto.

Ei kommentteja: